Intervaller


Hittade den här hos Anja häromdagen och skulle testa den idag, halverade dock allt för att jag är i så sjukt dålig form. Ändå gav jag upp efter tio minuter, då hade jag ändå tagit en liten paus hahahaha. Pinsamt dålig form mina vänner, dags att börja ligga i lite kanske. Jag gav inte direkt mig själv de bästa förutsättningarna genom att sova länge så det hann bli varmt ute, typ 30 grader, välja den vägen som går uppför hela tiden och inte ta med något vatten. Gick till gymmet för att dricka ikapp vatten och njuta av fläkten, tog mig lite i kragen och gjorde några snabba övningar och stretchade, kände för att krypa till huset, lagom rolig uppförsbacke dit. Kan ju inte annat än skratta åt mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0