Skyscraper


Har vart ute och gått/joggat lite och vart på gymmet en snabbis, ingen jätteinsats  men som min värdmamma sa är det bättre än inget. Hon är förövrigt grym, tycker jätte mycket om henne! Hon är inspirerande som person, vi skrattar åt samma saker och hon är genomhärlig. Vi har vart ute och ridit ihop nu i eftermiddags och pratat om lite av varje, hon visade mig några nya ridvägar också. Jag är super tacksam över hur jag har det i Sverige med mina ridvägar, jag kan rida vart jag vill och när jag vill, in princip, och variera turerna i oändlighet. Här får man bara rida på sin egna mark så det blir inte så mycket variation, vilket är lite tråkigt! 
Nu ska jag ta en dusch och knalla ner med datorn och fixa lite, kasst att inte wifit räcker hit upp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0