heartbeats

Mitt humör har vart upp & ner det senaste, ena dagen känner jag att jag vill stanna här längre, den andra dagen känner jag att jag vill åka hem i augusti/september. Visst det händer inte så mycket hemma det är inte så att jag känner att jag missar en massa, mer att jag missar tid med familj & vänner. Och visst min familj och mina vänner kommer alltid vara min familj och mina vänner, men personer så som min gammelfarmor som är äldre, 95 bast i maj, jag vill inte missa en massa tid med henne. Hon är en av de bästa personerna i mitt liv, hon betyder så himla mycket för mig så det är jobbigt att vara ifrån henne. Har fällt tårar på skype tre gånger sedan jag kom hit, en gång med min gammelfarmor, nyår med alla vänner och idag när jag såg vår hund på skype, och mamma & pappa. Är inne i en svacka just nu, nästa vecka kommer min bror, Ellen, Sofia & Johanna hit, vilket ska bli hur roligt som helst, jag är dock rädd för att jag kommer få hemlängtan när vi ska skiljas åt igen. Men den dan den sorgen, ska njuta så mycket av att spendera tid med dom. Idag är det i alla fall två av kidsens födelsedagar, killarna är på ranchen och tjejerna ska på spaparty och komma hit sen, jag har lillan och vill egentligen åka till ranchen men blir nog så att vi stannar här.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Kämpa syrran!! Åååååh snuffe, kände hon igen dig?? <3 <3 <3

2014-04-05 @ 20:24:58
URL: http://mullesdrommar.blogg.se
Postat av: Ellen

Längtar så jag nästan spricker! Ska bli så himla kul att se dig igen :)

2014-04-07 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0