känner värmen från din hud

Har haft det så himla bra med min bror, Stefan, Ellen, Sofia & Johanna. 10 respektive 8 dagar har gått alldeles för fort förbi, nu känner jag mig bara tom, ensam och ledsen. Super jobbigt avsked med tjejerna på flygplatsen idag, grät och grät och grät, översvämingsvarning på planet typ. Hittade till mitt hotell i San Francisco, så nu sitter jag på rummet och känner mig ensamare än någonsin. Inte nog med det så är rummet skräp, vågar typ inte gå barfota. Vill bara lägga mig ner och gråta men ska försöka rycka upp mig lite och gå ut på stan. Ska inte träffa min farbror förens i morgon så jag får roa mig själv idag. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan tjejerna, har vart med dom 24 timmar om dygnet i åtta dagar och gjort precis allt ihop, så jävla ensamt nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0