saker som snurrar i mitt huvud just nu

Divergent, sevärd film. Hur mycket kläder och grejer jag har, hur ska jag någonsin ta mig tillbaka till Sverige igen? Får hyra en container för att få med allt typ. Födelsedagsfest i morgon, försöker att inte tänka på hur lätt jag kommer bli kalasers. Träffa Carro i morgon. Träffa Glenn i helgen. Åka till Ikea med Carro på söndag, svenne-häng när det är som bäst. Barnens födelsedag. Min bror som kommer snart. Sofia, Ellen & Johanna. Las Vegas. San Francisco. Boooooys. Vad jag ska ha på mig i morgon. Förlänga eller inte. Ta två till credits, hitta rolig klass som funkar. Beach 2014 + 237875250 till saker. Men nu måste jag sova, lång dag i morgon!
Löööööööve is in the air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0