Mitt lilla projekt

Taaaadaaaaa! Denna lilla herre är mitt nya projekt här, en vän till familjen bor fem minuter ifrån oss på en ranch där denna lilla goding finns. Han är född i påskas och in princip ohanterad, någon som har klappat på honom lite då och då ungefär. Han har en ovana att försöka bitas men är väldigt social och orädd och bryr sig inte så mycket om mamma, vilket är bra. Har jobbat med han lite varje dag sen i måndags och han är duktig, det går bra att klappa honom överallt in princip, att ta av och på grimma, och så har jag börjat lyfta framhovarna lite och idag knäppte jag i ett grimskaft och så gick vi omkring lite. Vi är typ redan bästisar, han älskar uppmärksmheten och jag älskar honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0