cake

Har haft den oproduktivaste (är det ens ett ord?) dagen på läääääänge. Tvättat lite, beställt gardiner och kort, och ätit massa godis, that´s all. Kikade igenom min hårddisk från USA och hittade massor utav söta kort på lilltjejen och mig så råkade besälla hem 100 st, hon får en egen fotobok hehe. Beställde några förstoringar till mitt sovrum också, börjar få ordning på det som jag vill ha det. Jag & Malin skulle gått ut ikväll men vi är så slöa och uttråkade, Malin googlade "saker att göra när man har tråkigt" förut............ Och nej det fanns inga vettiga svar. Skypade en snabbis med min vmami och barnen nu, dom kan gå i t-shirt och har strålande sol............. Vet att det är tjatigt men jag längtar tillbaka såååååå mycket, speciellt efter att ha tittat på en massa kort idag. Well kjell, måste göra nått nu. Äta tillexempel.
Nästan exakt ett år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0