soliiigt

När jag jobbade i lördags så tog jag & lilltjejen rangern över till N för att gosa med hans hästar & åsnor, och ha kosafari haha. På kvällen firade vi Taylors födelsedag, middag & barhopp i San Marcos.
Snapchatbild, lika bra kvalitet som vanligt.
I söndags var det 24 grader ute (har legat över 20+ den här veckan hehe) så jag hoppade i shorts för första gången i år och tog en prommis/joggtur. Sen låg jag och göttade mig i hängsoffan medans solen stekte, gött gött. Blir andra bullar att komma hem till Sverige, svensk sommartemp här nu och jag kommer komma hem till kyla, blä. Och nu är det redan onsdag???!!! 20 dagar tills jag är på svensk mark????!!!! Den här veckan har vart busy busy, idag är första dagen som jag har några minuter över på kvällen och min to do lista är lååååång. Ska försöka beta av nått i kväll och springa lite ärenden i morgon kväll. Tjiiiing!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0