2014

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Ja den listan kan göras lång!
Hur har ditt 2014 vart? Så himla bra, har fått spendera det i USA med världens bästa extrafamilj. Hade min bror, Stefan, Sofia, Ellen & Johanna här i april. Och hade två veckor hemma i Sverige i september. 
Tror du att 2015 kommer bli bättre? Allt blir vad man gör det till, det här året har vart fantastiskt men jag slår vad om att 2015 kommer vara fantastiskt också. 
Blev du kär i år? Nej inte i år heller, men har gått på några dejter i alla fall. 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? Omöjligt att bara välja ett, Sverige besök, sommaren i lakehouset, första amerikanska dejten, poolpartyn, alla fina stunder och minnen med familjen, mina och Carros påhitt, åka till Sverige, skidåkning i Utah, jag kan fortsätta hur länge som helst. 
Vad är din största framgång 2014? Hmm att jag valde att förlänga sex månader kan man väl kalla en framgång, så glad för att jag valde att göra det. Och jag överlevde en skidresa!!!
Vad spenderade du mest pengar på 2014? Kläder, resor och nöjen. 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja verkligen, en himla massa saker! 
Vilka sånger kommer påminna dig om  2014?Afrojack - Ten Feet Tall. Och alla countrylåtar! 
Vem har du umgåtts mest med? Av vänner här så blir det nog Carro. 
Bästa minnet från 2014? Omöjligt att bara välja ett, ungefär samma svar som på Ett datum du aldrig glömmer. 
Har du haft något förhållande under 2014? Nej.
Är det något du har saknat 2014 som du vill ha 2015? Jaduuuu Jenny, det kanske är dags för dig att hitta lite kärlek? Haha samma svar som förra året, hejja Jenny. Min familj, vänner och djur som jag har vart utan i 19 månader när jag åker hem i mars. 
Vad önskar du att du hade gjort mer? Lagt mer energi på vissa personer kanske. Gått med i Tinder tidigare haha. 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Fortsätt jobba med att komma ur din bekvämlighetszon. Ta tillvara på dina två sista månader i USA. Låt känslorna spira. Prova nya saker. Visa kärlek. Fortsätt jobba på dig själv och va dig själv, du är grym! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0