bite the bullet

Ser att ni är några tappra som tittar in här varje dag fastän att jag uppdaterar så dåligt. Jag har så mycket i huvudet och så mycket att göra så jag vet knappt vad jag heter längre. Håller på att flytta med Malin, det har vart massa att renovera och fixa dock (och är fortfarande) som tar evighetslång tid. Igår när jag stod och målade kände jag att det aldrig fanns något slut och ville kasta penseln och strunta i allt, men det är bara att ta nya tag. Vi har inflyttningsfest på lördag, vi kommer vara långt ifrån klara men det får gå ändå, kommer nog bli jätte roligt!!! Helgerna har vart späckade med roliga saker det senaste och nu flyter det på sommaren igenom, bästa tiden på året. Jag saknar lilla extrafamiljen på andra sidan jorden så att hjärtat gör ont, ska skypa med småttingarna senare idag, om allt går enligt planerna ska jag försöka hälsa på till sensommaren/hösten. Nu ska jag kasta i mig lite frukost, pyssla med hästarna och måla lite innan jag åker till frissan för att fräscha till håret med en toppning och slingor, tjiiiing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0