tan

Har precis hört världens sötaste röst säga "love you enny", lilla T som inte får till J ordentligt, hjärtat blir varmare än varmast samtidigt som det gör ont. Helt galet hur mycket man kan sakna människor, skulle så gärna vilja teleportera mig till Texas. Hoppas verkligen att jag kan komma iväg och hälsa på till våren/sommaren! Har lite kostsamma grejer på g, Jenny letar lägenhet. Wtf kan man tänka, jag som alltid har sagt att jag hatar stan. Men det är dags för något nytt (innan jag & Malin har ihjäl varandra). Annars händer det inte så mycket roligt, har vart ledig idag så har fått lite vettigt gjort (städat, tvättat, klippt Fiona, kört lillan, longerat vilddjuret, sprungit), kommer sova gott inatt.
Tb till när man hade bra bränna och drack smoothie på bryggan med en bra bok i knät. Saknar glidarvardagen hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Mysigt!:)
Jätte fin och bra blogg du har, lycka till med den, kram

2016-01-27 @ 21:02:40
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0